Annons:
Etikettchihuahua
Läst 1438 ggr
[JollyJustin]
10/12/13, 11:45 AM

Chihuahua

Har en chihuahua här som jag ska passa i 3 timmar.

Har ni tips ? Hon sitter där o kollar på mig. Vill göra något kul med henne! Tacksam för snabba tips :)

Ska passa henne i 9 dagar om någta veckor

Annons:
Silverlight
10/12/13, 12:35 PM
#1

Gå ut och gå, gömma godis, träna tricks osv. :)

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

 

 

 

[JollyJustin]
10/12/13, 12:52 PM
#2

Har gått men hon orkar knappt o hon varken kissa eller bajja (testpassar henne idag) Just nu letar hon eftergodsaker på mattan.

Har gömt godis o tränat. Tack iaf :)

Cam88
10/12/13, 1:35 PM
#3

Jag och min lilla Molly brukar springa o leka ute på gräsmattan 😊 inomhus lek så är ett av det bästa hon vet är att ta hennes lilla pip gris och pipa med den under täcket, hon blir galen o jätte lycklig o studsar upp o ner😍❤️ Ha det så kul 😊

Medarbetare på Chihuahua

[JollyJustin]
10/12/13, 2:10 PM
#4

Tack för tipsen!  Hon har gått hem men samlar tipsen tills jag ska passa henne igen. Fortsätt gärna ge mer tips ;)

[[Boris Sager]]
10/12/13, 4:11 PM
#5

Hur gammal är hon?

[JollyJustin]
10/12/13, 4:47 PM
#6

2,5 år är hon :)

Annons:
nikkiabra
10/14/13, 4:21 AM
#7

Godisflätan är en stor hit här hemma! Gör en lagom stor inte för hård fläta ca 50 cm lång, använd gamla örngott som du gjort breda remsor av (3st), (ett örngott räcker till fler flätor) knyt den med fina rosetter i ändarna. Lirka sedan in antingen torrfoder eller lite godare hundgodis mellan själva "flätningarna" i början kanske den inte förstår, men det dröjer inte lång stund föränns dom fullkomligen genomsöker hela! Jättebra aktivering man lätt gör själv!

Lycka till!

[JollyJustin]
10/14/13, 7:20 PM
#8

Tack för tipset, vilken bra ide.

Jag har inget gammalt örngott så kan nog inte göra ett sådant men kanske kanske vi kan :)

Upp till toppen
Annons: