Annons:
Etikettchihuahua-ifokus
Läst 1791 ggr
Cam88
2013-07-18 11:00

Smarta tips

Förr i tiden när vi hade stor hund, så hade vi alltid tråkiga svarta bajspåsar som vi knöt i Cindy's koppel!

Jag tycker personligen att det är krångel och att man lätt kan glömma bajspåsarna hemma och då står man där ;)

Så därför hittade jag dessa, dem är absolut mitt bästa inköp :) köpt på www.lechien.se och www.doggie.se

Jag fäster den i Molly's lilla flexi koppel :)

Någon annan som har några fina tips som ni vill dela med er av? :)

Medarbetare på Chihuahua

Annons:
Cam88
2013-07-18 11:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Glömde ju bilden ;)

Medarbetare på Chihuahua

Swadika
2013-07-18 19:34
#2

Tycker också de är smarta, har funderat på att köpa en liknande för att det är så lätt att glömma :) Din var ju riktigt tjusig :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

juliahhl
2013-07-18 22:58
#3

Det är jättesmidigt! Jag har en som man även kan ha godis i, eller annat smått och gott :) Man fäster den bara med kardborreband på handtaget i kopplet. Min är köpt på tasskompaniet, tror jag.

Så här ser den ut:

http://www.vipdog.se/b-pashallare-doobag/187-0

meilin
2013-07-18 23:57
#4

Jag ska ha en sån där någonstans i gömmorna, slutade använda min eftersom jag tyckte den var ganska klumpig. Plus att det var jobbigt att behöva köpa såna små rullar med bajspåsar. :) Jag skulle vilja ha en sån som #3 har. Känns som om den kanske är lite smidigare?

GordonG
2013-07-19 09:03
#5

Jag har också en sån fast jag köpte min på Lidl, den är som en liten svart hund istället ;) förut knöt vi påsarna i kopplet också men det ser ju inte så snyggt ut när man hade typ åtta påsar på rad på hela kopplet :p den är lite klumpig men super smidigt och skönt att alltid ha med sig. Och påsarna är jättebilliga enda, på alla ställen de sålt sånna som jag sett så kostar de 19:- för tre rullar :)

GordonG
2013-07-19 09:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Bild :)

Annons:
Cam88
2013-07-19 09:11
#7

#2 hihi tack swadika :) har smyckat den lite :) #3 den såg också ut att vara väldigt smidig att ta med sig :)

Medarbetare på Chihuahua

Upp till toppen
Annons: