Annons:
Etiketttillbehör
Läst 4807 ggr
Swadika
6/19/13, 2:09 PM

Små tennisbollar

Finns det någon sida som har små tennisbollar, Theo älskar att jaga efter bollarna, men de vi har är lite för stora och jag hittade inga på varken arken, djurmagazinet eller grizzly(djuraffärerna som finns här), det ska alltså vara tennisbollar och inga andra bollar :) För han är inte lika förtjust i sin andra boll som han är för tennisbollarna, men han kan inte bära dem i munnen

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
MoaL
6/19/13, 2:14 PM
#1

Härifrån kanske? Jag googlade bara "Tennisboll small", prova så ser du om du kanske hittar något bättre. 🙂 (Jag såg nämligen att det var rätt dyr frakt om du inte vill köpa mer därifrån…)

http://www.hundteknik.se/lek-aktivering/bollar/tennisboll-small.html

Annars tycker jag minsann att dina djuraffärer borde kunna beställa hem små tennisbollar. 👍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
6/19/13, 2:25 PM
#2

Jag ser att till exempel både Gibbon, Dogman och Imazo har små tennisbollar, och än har jag då inte stött på någon djuraffär som inte kan ta hem från något av de grossistföretagen.😉Vissa riktigt små bollar, exempelvis de från dogman, säljs egentligen till katter. Jag vet inte hur små bollar din lilla vovve behöver för att det ska vara lagom storlek?🙂 

Dina djuraffärer borde hur som helst helt klart kunna beställa hem lämpliga bollar åt dig.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Swadika
6/19/13, 2:29 PM
#3

Jo jag tycker djuraffärerna också borde kunna det, men tydligen så kunde de inte det, inte på arken och grizzly i alla fall.  Tack för länkarna förresten :) Jag som sökte på google, men hittade inga bra i alla fall, haha :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

AnnaKarin
6/19/13, 7:30 PM
#4

Ni som bor där det finns DollarStore kan köpa små tennisbollar på djuravdelningen där.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Swadika
6/19/13, 7:39 PM
#5

Jasså :) Det har jag helt missat, får ta mig en tur dit:)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
6/19/13, 9:02 PM
#6

Jag har dessa: http://www.zoo.se/private/air-dog-squeakers-ball-3-pack-kong-hundleksak-gul-s.html
Jag har S, men finns även i XS. Som små tennisbollar med pip :P (dock kan bara jag trycka fram pip för de är rätt hårda, precis som tennisbollar ska va)

Annons:
Swadika
6/19/13, 9:06 PM
#7

ja fick tipset om dem också :) Men vi får inte ha några pipleksaker här hemma, min mammas regler xD

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

nlinds
6/20/13, 7:54 AM
#8

Såg på Willys att dom hade små tennis bollar !  :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Swadika
6/20/13, 9:36 AM
#9

Ja men då får jag kolla där :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
6/20/13, 10:15 PM
#10

#7 Hehe aha, jag är inte heller nåt fan av pipisar dels för att det låter illa men även att det kan stressa hunden. Chica kan inte pipa med den, så jag gör det ibland om vi kastar boll ute. Gillar studset i dessa :)

[MollyHallberg]
6/21/13, 10:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

#6 har också dem tennisbollarna hemma :) dem är faktiskt super bra :) Tycker att de är väldigt svårt att få fram ett pip i den så de får den att kännas som en vanlig tennisboll :)

Isabellachloe
6/23/13, 12:54 PM
#12

Ebay är super! Allt för hunden finns där… Allt jag beställt har kommit fram:)

Swadika
6/23/13, 1:08 PM
#13

Hehe jag har faktiskt förbjudit mig själv att handla ifrån ebay xD köper lätt alldeles för mycket. haha

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
embla2
6/24/13, 12:59 AM
#14

Jag har en hel drös med små tennisbollar men dom har andra färger. Mina katter älskar dom även min stora schäfer. Är livrädd att hon sväljer dom

nlinds
6/24/13, 7:47 AM
#15

#14 har samma känsla då min stora schäfer också älskar dom … livsfarligt för dom :P

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Swadika
6/24/13, 7:48 AM
#16

Haha kan tänka mig det, skulle inte våga x)

Ska till Willys idag och sen till djuraffärerna så ska kolla efter små tennisbollar :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

OneSound
6/24/13, 11:09 AM
#17

Vi har en liten tennisboll till katterna som var i nåt litet paket med kattleksaker, så titta bland katt grejerna :)

Aut viam inveniam aut faciam

Swadika
6/24/13, 5:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Vi hittade små tennisbollar på grizzly, de hade utförsäljning så det var 6 st för 40:- tyckte det var helt OK faktiskt. Kanske inte bästa studset, men det är inte viktigast för oss, det roligaste är ju att jaga dem, tycker Theo. 

De är mindre än vad de ser ut, jag har sjukt små händer.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
6/24/13, 5:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Glad hund med boll :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Upp till toppen
Annons: