Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 5455 ggr
Jenniebreen
8/4/12, 3:28 PM

"Chi's Magic's Adrianna Belladonna"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På måndag ska jag testa att ha Donna som hon kallas för ev. senare köp. Här kommer jag att skriva och visa bilder på henne. Hon är 7mån gammal Kyss

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Annons:
Jenniebreen
8/4/12, 3:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Donna <3

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Swadika
8/4/12, 4:02 PM
#2

Oh vilken sötnos ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

DeniceP
8/4/12, 7:20 PM
#3

Oh, vilken härlig färg hon hade!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Jenniebreen
8/5/12, 1:13 PM
#4

#2 Visst är hon! :D

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Jenniebreen
8/5/12, 1:14 PM
#5

#3 Ja därför jag fastnade för henne först, hon är aprikos med vita tecken <3

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Jenniebreen
8/8/12, 7:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nu har Donna varit hos mig i 3dagar. 
Hon är helt underbar men väldigt rädd och enslig utan sin flock som hon är van vid, vi miljötränar lite lätt. Hon har börjat bli riktigt gosig också!

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Annons:
Jenniebreen
8/8/12, 7:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Donna första dagen <3

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

DeniceP
8/8/12, 8:09 PM
#8

Vad skönt att det går bra! :D

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

meilin
8/8/12, 8:29 PM
#9

Oj, så söt hon är! Och vilket superfint halsband tjejen har. :)

nilssas
4/3/15, 5:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

hej äntligen en som har aprikos chihuahau . vi har en tik på 8 mån som är crem med vita tecken i tavlan men hon är aprikos mörk alla säger det som ser henne tacksam för hjälp

Upp till toppen
Annons: