Annons:
Etikettchihuahua
Läst 1042 ggr
anyaa
2016-04-13 21:17

letar kompis till min chihuahua nära eller i Lund

Letar efter en vän till min fina Milano, han är två år gammal nu och har letat efter en vän han kan leka med sen han var liten. Finns mest bara stora hundar och darför letar jag efter en annan chihuahua eller en om du har en mindre ras, så dom kan leka tillsammans utan att någon av oss behöver vara oroliga för bråk och skador.
Min chihuahua älskar att leka och busa och älskar springa ute i fint väder. Nu börjar närma sig sommar och vill verkligen hitta en vän till honom då han vill hälsa på alla hundar ute, då han verkar behöva och vill ha hund vänner.

Jag själv är 22 år

Är det också något du letar efter? skriv till mig

Har massa bilder på honom om ni vill se
Är ny på sidan så provar så här

Annons:
Mysisa
2016-04-13 22:07
#1

Vart bor du?

minavitas.wix.com/kennel

anyaa
2016-04-15 10:47
#2

@mysisa skriv meddelande till mig

Anna H E
2016-04-15 16:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej! Jag letar själv efter en liten kompis till min och dotterns lilla chihuahuatik Lippi, som imorgon blir ett halvt år, så jag blev glad när jag hittade din annons. Lippi är glad och påhittig men lite försiktig med andra hundar till en början. Dessvärre blev hon skrämd av en större valp på sin valpkurs, för ett par veckor sedan, så hon kan nog behöva närma sig i egen takt, men jag tror att en annan chihuahua skulle gå bra. Prövar gärna! Vi bor i norra Lund. Jag är själv 41 år. Fint namn - Milano! Ser gärna en bild :-) Mvh, Anna

Mysisa
2016-04-15 17:40
#4

Förlåt jag måste vara blind. Ser nu att det är lund med omnejd. Glömde visst läsa hela rubriken

minavitas.wix.com/kennel

anyaa
2016-04-16 19:14
#5

Anna vet inte hur denna sidan funkar så mycket haha hur kan jag skicka privat meddelande till dig?

Anna H E
2016-04-16 20:44
#6

Oj, jag vet inte heller riktigt - ny här :D Ska se om jag kan få iväg ett meddelande som kanske går vidare till din mail …

Annons:
Upp till toppen
Annons: