Annons:
Etikettlek-träning
Läst 1609 ggr
ChristineF
2015-08-16 19:50

Månadens trick - intressekoll!

Tänkte kolla om det finns något intresse för att ha månadens trick här på Chihuahua? Ett trick väljs ut (något som ingen lärt eller som går att utveckla hos hundar som kan det) och när en månad gått lägger vi ut bild/film på tricket. Även uppdateringar i tråden under månadens gång så vi kan lära av varandra. Nå? :-)

Annons:
sophiemadeleine
2015-08-16 22:46
#1

Låter jättekul! Just nu tränar jag och Dior på att han ska bära saker i munnen på kommando :-) Vi har kommit så långt att han plockar upp föremålet i munnen i några få sekunder på kommando, men målet är att han ska bära det så länge jag vill förståss, och under fot. :-)

Medarbetare på Chihuahua

meilin
2015-08-18 19:38
#2

Låter kanon! Har så sjukt dålig fantasi när det gäller att komma på roliga trick, så toppen med lite hjälp!

ChristineF
2015-08-19 11:53
#3

Härligt! :-) Jag har ju mycket jag vill lära Signe. Skriv gärna vad era kan så ska jag fundera ut något att starta med, och nästa gång kan ju någon annan bestämma tricket :-)

sophiemadeleine
2015-08-19 19:19
#4

Det låter jättebra! :-) Dior kan: Sitt Ligg Rulla Stå Sitt vackert Backa Gå på två ben Pang (spela död) Kryp Vinka Give me five Snurra Leave it "Dutta" på saker, t.ex ringklocka osv Puss Sök Gå runt mig på kommando Bit (föremål) provar man med sitt finger så kontrar han med en puss :p

Medarbetare på Chihuahua

fuzzie
2015-08-19 21:23
#5

Ååh det skulle vara superkul ju! Väldigt bra och rolig idé 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Hogwarts
2015-08-20 18:27
#6

Jaaa

Annons:
Upp till toppen
Annons: