Annons:
Etikettallmänt
Läst 1078 ggr
jelenelindblom@gmail.com
2015-04-23 09:43

presenterar mig som ny på sidan :)

Hej jag heter Jelene,, jag är en hund tokig med stor kunskap och erfarenhet, kvinna 40+ som bor på landet utanför Varberg med mitt lilla barnbarn och alla våra djur. Min flock är trevlig, älskad och stabil bestående av -> Chloe ( vit/choklad mkt fin kh chihuahua tik 1,9kg ), Dolly ( vit/brindel kh chihuahua tik 1,8kg ), Bruno ( egenuppfödd choklad/tan mkt fin lh chihuahua hane 1,8kg ), Ebba ( fawn stubbsvansad blandras tik 75% kamphund /25% ridgeback ) Smula ( brunagoti sphynx ) Selda ( colore point perser) Höns ( skånsk blome, maran & vaktel ) Som nog märks är mitt intresse djur, men utöver det är jag även intresserad av permakultur, återbruk, alternativkost mm. Som peron är jag positiv och mkt diplomatisk. Jag är estetiskt lagd, och har erfarenhet av allt från att göra ost till hundträning, psykologi, sömnad, möbelrenovering /tapetsering, husbygge mm. Jag kan lite av mycket, och mycket av lite ;) & är fullt medveten av att ingen kan allt, och att det som fungerar för mig inte nödvändigtvis måste fungera för alla andra.

Annons:
sophiemadeleine
2015-04-23 19:08
#1

vad roligt, välkommen :)!

Medarbetare på Chihuahua

meilin
2015-04-24 00:09
#2

Välkommen!

ChristineF
2015-04-24 14:05
akittehmonster
2015-05-09 15:15
#4

åh en till varbergare <3

Upp till toppen
Annons: