Annons:
Etikettchihuahua-ifokus
Läst 3883 ggr
GordonG
2015-02-09 22:16

Omplacering av liten charmprins

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger ut en liten koll här om det är någon som letar efter en vuxen chihuahua att dela sitt liv med. Han är världens mysigaste kille på 2 1/2 år. Kastrerad och van vid både andra hundar och katter. Dock tycker han att stora hundar kan vara läskiga. Han är ganska vaktig och behöver en trygg människa som kan få honom att slappna av :) Han älskar alla människor och speciellt barn. Så barn familj är inga problem! Han är en riktig myshund som älskar långa sovmorgnar och gosa i soffan lika mycket som han gillar att springa runt och busa i skogen. Det är jättesvårt att behöva lägga ut det här men jag hoppas att det finns någon som kan ge honom det gosiga livet han förtjänar. Om du är intresserad får du gärna skicka ett meddelande med vad du har för erfarenhet och vad du har att erbjuda :) Gärna i västra Götaland

Annons:
solstad
2015-04-27 11:49
#1

Hejsan :) Jag heter Emelie, jag är 27 år. Jag letar efter en ny familjemedlem då jag fick ta bort min. Jag kan erbjuda ett bra hem med mycket med mys och promenader. Jag kan ha med han på jobbet om dagarna. Jag har två jätte snälla katter som älskar hundar. Jag bor i Katrineholm. Har du tänkt dig något pris? Låter det intressant och jag har glömt skrivit något, hojta till då :) Mvh Emelie

akittehmonster
2015-05-09 15:14
#2

Pris? fler bilder? Pm!

Vaargen
2015-05-09 15:29
#3

#2 säljer inte du din hund precis`?

akittehmonster
2015-05-09 17:30
#4

#3 min kompis som letar renrasig. Jag har blandras. 
Det jag tänkte förklara i pm…

polgara
2015-05-19 21:25
#5

intresserad av att veta mer

Bor i Borås o har en tik på 3 år, en chihuahua blandis som följer med mig överallt, är sjukskriven pga ledgångsreumatism så hunden lämnas aldrig ensam tex

Dessutom har vi hästar o hunden är alltid med där oxå

Upp till toppen
Annons: