Annons:
Etikettallmänt
Läst 1232 ggr
Swadika
10/14/13, 5:38 PM

Har ni börjat med tröjor?

Har ni börjat med tröjor eller kanske har ni redan jackor på era? När började ni? 

Vi hade en period i september när det var så kallt  men sen så blev det varmare igen och Theo behövde ingen tröja. De senaste dagarna har vi haft tröjan på morgon och kvällspromenad men på dagarna när solen är framme behöver han ingen :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Sugar Mist
10/14/13, 5:44 PM
#1

Har ingen vavva men en nedklippt pudel ;) Här åkte tröjan på för länge sedan och går nu även med täcke på :)

-

AnnaKarin
10/14/13, 6:59 PM
#2

Vi har inte haft mer än 5-6 minus som mest några morgnar och kvällar och då har vi inte haft några tröjor på.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

ChristineF
10/14/13, 8:20 PM
#3

Nej, Chica är inte så frusen av sig så tröja/täcke åker på när det är runt tio minus. Sen beror det ju lite på övrigt väder, om det blåser kallt eller är blött så kan det bli tidigare. Men om det är värmande sol och minus 15 i skuggan kanske det inte behövs. :)
Tycker absolut man bör klä på vovven om den fryser (annars kan den ju bli sjuk), men man ska ju inte överdriva heller (klä på bara för att) för då utvecklas inte vinterpälsen lika bra har jag hört/läst och när det väl är vinter behövs ännu mer kläder. Håller hellre lite tempo och har roligt ute fram tills kläder behövs. Regntäcke har vi använt en gång i höst.

meilin
10/14/13, 8:22 PM
#4

Nej, än har vi inte plockat fram vinterkläderna. Det har varit soligt, fint och inte alls kallt.

redhead71
10/15/13, 7:17 AM
#5

Vi sätter på vår tröja när det är småruggit och blött ute mycket för att han inte ska bli så skitig också.

Silverlight
10/15/13, 8:35 AM
#6

Vi har börjat med tröja och till och med täcke när det är väldigt kallt och regnigt. Skipper är väldigt frusen av sig så det behövs.

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

 

 

 

Annons:
Cam88
10/15/13, 9:28 AM
#7

Vi har haft tröja en eller två gånger bara, det är inte så kallt än i södra Skåne! Men regntäcket åker på ofta 😊🍁🍂🐾

Medarbetare på Chihuahua

nlinds
10/15/13, 7:27 PM
#8

Har ingte klätt på Boss än, även fast han är frusen. Han får härda så mycket som möjligt innan overallen jag beställde har kommit 😎

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[babsaan]
10/24/13, 3:58 PM
#9

Min tik har haft tröja sen början på september eftersom hon är så frusen och totalvägrar att gå ut utan kläder.

Pojken har tröja om det regnar.

Upp till toppen
Annons: