Annons:
Etikettallmänt
Läst 1163 ggr
Lejonhjarta
9/25/13, 6:00 AM

SMÅ klädesplagg?

Har precis skaffat en liten tik som vi skulle behöva nått regnplagg av något slag. Fick med oss en liten stickad tröja men då hon inte är så mkt pälsad så skulle det vara gott att ha nått när det regnar.

Problemet är ju att hon är 10 veckor gammal och väger bara 8 hg… Finns ju inga affärer som haft något som ens varit i närheten av att passa…

Hur har ni andra löst detta? Hon växer ju och som vuxen kommer det ju finnas ett större utbud men alla har ju varit små i början…

Annons:
nlinds
9/25/13, 8:33 AM
#1

Säger då en sak….eeebaaaay !

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Swadika
9/25/13, 10:03 AM
#2

Vissa affärer säljer både XS och XXS :) Vet att doggie och lechien gör det, men det blir ju rätt dyrt eftersom de växer så fort. Men skulle kolla ebay eller tradera :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Lejonhjarta
9/25/13, 10:42 AM
#3

Tack, då skall ja kolla detta🙂.

ChristineF
9/25/13, 3:07 PM
#4

Klipp till en bajspåse, hihi ;)
Jag hade Chica på sensommaren så jag väntade till hon växt så hon kunde ha Hurttatäcke strl 24. Innan det funkade det bra utan.
Vet att märket Gustaf och Evita har pyttesmå täcken annars :)

vanessagustavsson
9/25/13, 4:09 PM
#5

Kan du sy? Isf är ett tips att söka efter mönster på google, jag har hittat flera så nu har min lilla valp massor med kläder :)

Swadika
9/25/13, 7:28 PM
#6

Vet att någon köpte en raggsocka och klippte av foten och två små hål till framtassarna när valpen var som minst :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Lejonhjarta
9/26/13, 3:13 AM
#7

#6 Har åxå fått tips på detta. Stickad tröja har hon men det är just mot regnet ja skulle vilja ha en nått.

#5 Har tyvärr inte tiden att sy, försöker övertala dottern att göra detta hemma alt i skolan…

#4 Slutar väl med att ja får göra detta. 😉

Har lika svårt åt andra hållet… Har en ardenner som ja inte hittar täcke åt. Hon är modell stor ardenner och passar det i ryggen så går det inte å knäppa i halsen och passar det om halsen så blir det klänning på henne. 😉Inte lätt d här med extrema storlekar.

IdaStranne
9/29/13, 5:45 PM
#8

Jag körde på något så enkelt o billigt som en fryspåse över hennes stickade tröja då jag fortfarande inte hittat något! Min tik är 1 år o 2 månader och väger 1260g

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Upp till toppen
Annons: