Annons:
Etikettchihuahua-ifokus
Läst 2921 ggr
bright-star
9/16/13, 9:04 PM

Laserpekare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Använder ni er av laserpekare när ni busar med era hundar? Min är då fullständigt galen i det och tycker att det är det roligaste som finns! Verkligen något jag kan rekommendera till er som inte testat!

Annons:
ChristineF
9/16/13, 9:28 PM
#1

Nej, men gjorde det till katten när hon var liten, riktigt kul :) Har dock hört om hundar som blivit så tokiga i det att de ägnar hela dagen till att leta efter pricken överallt, så man ska nog leka med måtta och variera med annat :)

bright-star
9/16/13, 9:41 PM
#2

Haha jo det är klart! På dagen byter han ut pricken mot flugor;)

Swadika
9/17/13, 8:54 AM
#3

haha funderade på om det skulle gå med laserpekare för han älskar att jaga flugor och allt annat, haha men vi började med en sån där kattvippa istället. Haha den får man bara leka med när jag är med för annars så kommer den gå sönder direkt :P

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

bright-star
9/18/13, 7:13 PM
#4

haha om det gör! Det lät ju kul, kanske något man borde testa!:D

FlutterShy
10/7/13, 8:01 PM
#5

Vet en vars hund älskade laserpekaren och började sedan jaga skuggor, var inte roligt för matten och hussen när hunden blev helt galen när den skulle jaga runt på skuggor hela tiden.
Skulle nog själv inte rekommendera laserpekare :P

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

Lejonhjarta
10/9/13, 11:30 AM
#6

Vi har det till våra siames och orientalkatter men har inte provat det till hunden. 

Är väl som allt att man får variera och använda med måtta. Slänga pinnar etc till hundar är ju inte heller bra att göra för mkt då dom ofta blir stressade av detta.

Annons:
Upp till toppen
Annons: