Annons:
Etikettchihuahua
Läst 1400 ggr
emelielofgren
2013-08-23 18:52

Duscha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker era vovvar om att duscha? Mina är inte särskilt förtjusta i det, Charlie sitter oftast bara och ser suuuperledsen ut haha. Har ni några bilder på era små liv när dom duschar? :)

Annons:
Swadika
2013-08-23 19:01
#1

Han accepterar det men det är ungefär allt, gos och lek med handduken efter badet är så mycket roligare :D

Denna bild är ifrån hans första bad här hemma, de ser så ynkliga ut :P

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

je_li_na
2013-08-24 07:37
#2

mina tycker det är ok om de bara slapp tvätta ansiktet :) däremot e det bara min vuxna som vant sig vid att simma i badkar/balja min unghund plaskar mest, men vänjer sig i höst/vinter när mycket av deras motion flyttar in :))

ChristineF
2013-08-24 11:52
#3

Chica accepterar det, hon går långsamt in själv och ställer sig där. Det som är värre är när jag ska spola av öronen (försiktigt och aldrig rakt in), mycket obehagligt ändå tycker hon, skakar på sig och försöker ställa sig på två ben för att smita, men jag måste ju så hon får stå ut några sekunder. Viktigt att ta balsam på långhårs öronpäls så det inte tovar har jag märkt.
I övrigt kan hon tycka det är rätt skönt, särskilt om hon varit ute i kallt regn/slask. :) Men mycket skönare och roligare att bada utomhus! :P

Cam88
2013-08-24 12:07
#4

Härliga bilder :) Det går bra att bada Molly, hon gillar de inte men hon har vant sig :) Hon står stilla o skakar, o tittar på mig med en blick som säger "är du inte färdig snart" När vi väl är klara så blir hon super glad och busar o leker med handduken ;)

Medarbetare på Chihuahua

nlinds
2013-08-24 16:19
#5

Boss hatar det.  Men förra veckan så kom han in i badrummet när jag duschade och promt skulle upp i min famn !! Så då fick han duscha tillsammans med mig :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Upp till toppen
Annons: