Annons:
Etikettfoder
Läst 1435 ggr
Silverlight
7/14/13, 6:05 PM

VoH

Någon som ger sin hund VoH? Vad tycker ni om det? Kan någon berätta lite mer om det, ungefärlig kostnad/månad m.m.?

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

 

 

 

Annons:
Swadika
7/14/13, 7:52 PM
#1

Jag ger det är är jättenöjd. Han är bättre i magen och han kunde som bita på tassarna när han fick torrfoder och har helt slutat med det. Jag ger två gånger om dagen och jag delar min 500g korv i 12 portionspåsar. Fryser in och tar fram två påsar på kvällen och lägger i kylen. När de närmar sig slut tar jag fram en korv ifrån frysen och låter tina i någon/några timmar (haha jag brukar glömma bort dem xD enklast att dela är när man bara tagit någon timme) och sen delar jag. 

Jag tror han äter 5,5 korvar i månaden så blir lite över 100-lappen i månaden. Men jag brukar köpa mycket på en gång för det är lite krångligt att få hem dem när man är själv så passar på när mina föräldrar kan hjälpa mig med hundvakt/handling

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

nlinds
7/15/13, 4:59 PM
#2

Jag ger min vavva VoH :) Kostar inte så mycket då han ska ha 60 G om  dagen, fast jag ger han lite mer då han är så aktiv. Han äter ungefär en hel 500 g korv på en vecka :) han blev lite hård i magen i början men jag spädde ut det med vatten och nu har han inga problem alls med avföringen. Jag tycker det fodret är toppen då han verkligen ääälskar det ! Skäller som en galning så fort han ser att jag kommer med matskålen :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

ChristineF
7/15/13, 9:06 PM
#3

Jag ger också, varvar dock med torrfoder för vi har så liten frys. Tycker det är jättebra, hon är bra i magen och resten av kroppen håller sig fin.
Jag ger valpfodret i burgare, perfekt för vavvor. Ger ½ till 1 om dagen, men ger som sagt inte varje dag så kan inte räkna ut någon kostnad men så dyrt blir det iaf inte. :)

Anders1984
7/30/13, 9:24 AM
#4

nån i sthlm som vet var man kan köpa? varit i 3 olika affärer nu och blivit bemött på samma sätt: "har jag aldrig hört talas om"

AnnaKarin
7/30/13, 10:18 AM
#5

Titta på vomoghundemat.se där finns återförsäljarna. Finns även en grupp på facebook som heter Vom og Hundemat där Du kan få svar på det mesta.

Mina tre äter VoH sedan några år och det funkar jättebra. En "korv" håller alldeles utmärkt i kylen 3-4 dagar.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Anders1984
7/30/13, 10:41 AM
#6

tack för hjälpen :)

nästa fråga!

vilken av alla sorter ska man ha? :)

http://www.zoo.se/catalogsearch/result/?q=vom

Annons:
AnnaKarin
7/30/13, 11:25 AM
#7

Jag började med 100% kyckling men har gått över till Nr 33.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: