Chihuahua

Bärväska

2013-07-03 14:49 #0 av: Cam88

Någon som vet var man kan köpa snygga och prisvärda bärväskor till en liten chi ? :)

Har kollat doggie.se men tyckte att 1500-1700 hundra är rätt dyrt:/ Hihi för klart så var det ju dem som var snyggast :) Ser liksom lite ut som en vanlig handväska o ser mysig ut för min lilla vavva :)

MVH Cam 

Medarbetare på Chihuahua
Anmäl
2013-07-03 14:54 #1 av: Swadika

Har du kollat tradera? :) Jag har en som jag hittade för 1:- på tradera :)

Men annars så har grizzly en som jag har tänkt att köpa, men den ser inte ut som en handväska. Den här är det som jag vill ha http://www.grizzlyzoo.se/transport-Karlie/transportvaska-english-style/?group=prod_prod_grp-s1%2F47 

Vet att lechien har några väskor också som ser ut som handväskor. Hittade en snygg "slinga" på lechien, smidig nämligen denna http://lechien.se/ProduktDetalj.aspx?productID=2245&sc= så har man båda händerna lediga. Haha men fortfarande ingen "handväska"

Men skulle rekommendera att först kolla på tradera alt blocket.

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-07-03 15:09 #2 av: Cam88

WOW 1 kr, det var inte dumt :)

Le Chien har jag kollat runder lite på också, men ingen jag fastnade för :( Men tradera och blocket har jag inte kollat på :) 

Medarbetare på Chihuahua
Anmäl
2013-07-03 15:12 #3 av: Swadika

Jag försöker leta runt lite här, haha men ja det finns rätt mycket på tradera :) Några helt OK faktiskt. Min för 1:- är bara en "så länge" tills jag hittar min perfekta väska för mig, haha :)

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-07-03 20:04 #4 av: [Kajsaa_00]

På den här sidan har dom SUPERFINA saker till hundar Glad

http://www.lechien.se/Produktlista.aspx?category=128

Anmäl
2013-07-03 21:52 #5 av: meilin

Jag köpte min väska för 100 kr på blocket. Så blocket och tradera är bra tips!

Anmäl
2013-07-03 23:30 #6 av: Cam88

Hittade inga där förtillfället som föll i min smak men ebay hade några super snygga :) men kollar vidare tills jag hittar min rätta väska, är rätt så kräsen hihi ;)

Medarbetare på Chihuahua
Anmäl
2013-07-04 11:38 #7 av: Swadika

Haha man ska vara kräsen tycker jag, man ska ju ha en som man trivs med :)

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-07-04 14:46 #8 av: ChristineF

Kolla på poshpooches.se :) Mycket grejer, bra priser och trevlig tjej som har sidan!

Värd på Chihuahua 

Anmäl
2013-07-04 15:17 #9 av: Cam88

Åh tack för tipset :)

Har ett tips till er också, kolla gärna in www.chicdog.se :)

Dem har super snygga halsband, koppel, väskor mm

iof inte så billigt men allt är såå fint där hihi :)

Tänkte även på det, kanske svårt att veta vilken väska man ska köpa, storleken menar jag då ;)

Man vill ju att hon ska känna sig bekväm o absolut inte instängd :)

Medarbetare på Chihuahua
Anmäl
2013-07-04 16:46 #10 av: Swadika

Jo det är lite svårt, du kan ju se hur stor väskan är och se hur stor din flicka är och ta den som är större. Eller om de mäter i vikt, så hade jag tagit vikten över :)

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-07-08 13:19 #11 av: Mixie

Jag har en till salu om din hund är liten! Se annons på forumet!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.