Annons:
Etikettvalpar
Läst 3600 ggr
Swadika
6/7/13, 7:41 PM

Välkommen hem Theo :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag en däckad hund i knäet som har varit vaken enda från 1 när vi kom till uppfödaren. Så ja han är helt utslagen.

Allt har gått så mycket bättre än över förväntan. Först och främst så gick det jättebra att hämta Theo och knappt ett pip sa han. Han gnällde en gång och skällde en gång. Jag började med att ha honom i knäet och sen efter ett tag fick han gå in i buren, och han är ju van vid att åka bil så det gick så bra så. 

Min bror hade gått ut med Kasper(äldre hunden) på en långpromenad och när de kom tillbaka så märkte knappt Kasper att Theo fanns. Theo blev lite rädd för bjässen och moffade lite men efter ett tag så gick vi in. Och även där gick det bra, vi började med mitt rum som hans säng och mat finns så han skulle känna igen det. När han blev lite modigare vågade han både gå in i hallen och även mitt "studera" rum. Så han är en riktigt modig liten kille. Han fick mat och sen var det att lite lek, mys och upptäcksfärd på nedervåningen innan det var dags att gå på en liten promenad runt huset.

Efter promenaden var det dags för Theo att upptäcka övervåningen, och även där gick det bra. Efter att jag ätit tog jag ut honom på tomten och han kissade äntligen :) 

Och ja nu ligger han här helt däckad och så fort han vaknar ska vi försöka ta oss ut igen :) Jag är också så stolt över Kasper som knappt brytt sig om Theo :) Jag blir så stolt över min tjuriga gubbe som jag trodde skulle säga till honom, men han ignorerar Theo totalt, haha :) Men bättre det i alla fall :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Swadika
6/7/13, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag och Theo

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
6/7/13, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

bus med sin leksaksråtta han fått av "moster"

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
6/7/13, 7:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Theo-bus :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
6/7/13, 7:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

En gul bild men har inte orkat redigerat bilderna än xD

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
6/7/13, 7:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

:)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
6/7/13, 7:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Avslutar med denna bild, finns några fler bilder att se på min blogg, http://hundkojans.blogg.se

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
juliahhl
6/7/13, 7:47 PM
#7

Åh så mysigt!! Verkar som han kommer trivas bra :) Ta vara på valp-tiden, rätt som det är är han "stor" :)

Swadika
6/7/13, 7:49 PM
#8

Det är massa mys :) Haha ohja, jag har ju dock missat den stora delen utav valptiden. Så jag har snart en liten tonåring här istället ;) Han blir 5 månader den 17 juni nämligen :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

juliahhl
6/7/13, 7:52 PM
#9

Lite avundsjuk är man allt :) Haha, tonåring är dom länge.. Elliot är extremt envis och trotsig ibland, och han är över två år ^^ Men dom är underbara ändå! ^^

Swadika
6/7/13, 7:56 PM
#10

Haha dem är ju det :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
6/7/13, 8:26 PM
#11

Wohoo! Jag förstår att du är lycklig idag! Skönt att allt verkar gått så bra. :)

Swadika
6/7/13, 8:38 PM
#12

#11 Ohja lyckan är enorm :D Haha :) ja än så länge har allt gått väldigt bra :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
6/8/13, 7:37 PM
#13

Härligt! :) Hur gick natten?

Annons:
Swadika
6/8/13, 7:40 PM
#14

Det gick kanon :) Han sov mellan mig och min syster, men tryckte mot min kropp och jag hade armen lite om honom så jag skulle känna om han rörde på sig. Han vaknade vid 1 på natten och då gick vi ut och bajsade och sen sov han till 8 och var riktigt pigg och busade :) Så det gick jättebra, han har sovit hela natten förutom då vid 1 :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
6/8/13, 7:45 PM
#15

Vad skönt, duktig kille! :)
Första natten med min Chica var lite kul, på kvällen somnade hon i bädden bredvid sängen och på morgonen var valpen borta! Panik! Tills vi hittade henne i husses strumplåda under sängen, väldigt mysigt tyckte hon. Så allt kan hända med små vavvavalpar ;)

Swadika
6/8/13, 8:18 PM
#16

Haha nej men vad läskigt, haha skulle fått panik :) Inte första stället man letar på heller :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

OneSound
6/8/13, 10:18 PM
#17

Men vad kul! Fortfarande lika fin liten kille :D Måste säga att bädden var väldigt söt!

Aut viam inveniam aut faciam

Swadika
6/9/13, 10:07 AM
#18

Haha tack :) Jag tyckte bädden var riktigt fin. Endast 79:- på ÖoB så det var ett riktigt fynd. Tur Theo är färgblind så han inte ser all rosa jag har till honom ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

OneSound
6/9/13, 1:50 PM
#19

Åh, den kanske jag inhandlar! Haha tror han skulle tycka de var fabulous ändå ;)

Aut viam inveniam aut faciam

iSawa
6/10/13, 11:01 PM
#20

Vad söt han är =)

Annons:
Swadika
6/11/13, 8:23 AM
#21

Tack så mycket :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Upp till toppen
Annons: