Bildtrådar

"Chi's Magic's Adrianna Belladonna"

2012-08-04 15:28 #0 av: Jenniebreen

På måndag ska jag testa att ha Donna som hon kallas för ev. senare köp. Här kommer jag att skriva och visa bilder på henne. Hon är 7mån gammal Kyss

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Anmäl
2012-08-04 15:29 #1 av: Jenniebreen

Donna <3

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Anmäl
2012-08-04 16:02 #2 av: Swadika

Oh vilken sötnos ^^

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2012-08-04 19:20 #3 av: DeniceP

Oh, vilken härlig färg hon hade!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Anmäl
2012-08-05 13:13 #4 av: Jenniebreen

#2 Visst är hon! :D

Anmäl
2012-08-05 13:14 #5 av: Jenniebreen

#3 Ja därför jag fastnade för henne först, hon är aprikos med vita tecken <3

Anmäl
2012-08-08 19:44 #6 av: Jenniebreen

Nu har Donna varit hos mig i 3dagar. 
Hon är helt underbar men väldigt rädd och enslig utan sin flock som hon är van vid, vi miljötränar lite lätt. Hon har börjat bli riktigt gosig också!

Anmäl
2012-08-08 19:47 #7 av: Jenniebreen

Donna första dagen <3

Anmäl
2012-08-08 20:09 #8 av: DeniceP

Vad skönt att det går bra! :D

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Anmäl
2012-08-08 20:29 #9 av: meilin

Oj, så söt hon är! Och vilket superfint halsband tjejen har. :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.